fredag 1. april 2016

Utfordring april - VÅR :)

Hei alle sammen! Klokken er stilt til sommertid og endelig er våren her. Vi kan kjenne sola begynne å varme og med det i minnet, vil vi denne måneden se VÅR i ditt papirprosjekt. Designteamet inspirer som alltid:

                                                                         ♥ Jeanett 
Jeg har brukt ark fra Maja- design. Bildet kommer fra Pion.

                                                                            ♥ Nina 
Jeg har laget en gavepose og brukt papirer fra Pion design og blomster fra WOC. Begge deler er tilgjenglig i vår nettbutikk. Jeg så en sommerfugl her om dagen og tenkte at NÅ er våren her, så jeg måtte ha med et par sommerfugler på kortet. De er laget med en puncher fra Martha Stewart.

                                                                            ♥ Rita 

Har brukt diverese ark fra Pion Design på dette kortet :-)
Mer detaljert beskrivelse finner du i bloggen min....

♥ Kari ♥
Jeg synes det er så greit å ha noen småkort liggende - i blant
passer det bedre sammen med den lille oppmerksomheten man skal
gi bort enn et stort kort.
Disse papirene fra Pion Design gir riktige vårfornemmelser, synes jeg,
Ikke behøver man pynte så mye heller når papiret er så vakkert.
Har investert i kartong fra Pion også - kjøpt hos Hjerteboden.
Litt dyrere enn Bazzill, men matcher jo mønsterpapirene perfekt!
Disse kortene er staffelikort, og bare 10 x 10 cm.

Nå gleder vi oss til å se DITT vårprosjekt! :)
Klem fra Hjerteboden-jentene



1 kommentar:

  1. Kan du slette nr 25
    Det ble noe feil i bloggen,så jeg må blogge en gang til

    -Helle-

    SvarSlett