tirsdag 10. november 2015

Møt vår nye inspiratør - Bente-Heidi

Vi er stolte og glade over å ha fått tre nye inspiratører med på laget. I dagene fremover skal dere få møte disse og først ut er Bente-Heidi Mjørnaren. Her er hva hun sier om seg selv:


Jeg er ei blid dame på 46 år  fra Sarpsborg i Østfold. Jeg har tre flotte gutter og en vakker liten hund. I april 2015 startet jeg med å lage et album og kort til min niese, og det var startet på min nye hobby - scrapping.
Til daglig jobber jeg med markedsføring, og fritiden min liker jeg å bruke ute i naturen, trene  og så bruker jeg mye tid på papir hobbien min. Hvordan jeg skal beskrive min stil vet jeg ikke helt, jeg liker å lage litt forskjellig, og tar som regel utgangspunkt i hvem som skal ha kortet. Detaljer synes jeg er viktig og er glad i lag på lag og mye pynt.


Vi ønsker Bente-Heidi hjertelig velkommen på laget og ser frem til samarbeidet og mye herlig inspirasjon! Her er hva hun har laget til vår novemberutfordring - maskulint.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar