onsdag 12. mars 2014

Produktinfo # 9 fra Hjerteboden



Hver uke kommer vi til å informere litt om ulike produkt som Hjerteboden fører.
Det er alt ifra produktfakta til egne erfaringer med produktet.
Ønsker du å lese tidligere produktinfo-poster fra oss, så trykker du bare på logoen i høyre marg her i bloggen.
Denne gangen har vi sett nærmere på disse to produktene:


Vintage Seem Binding Bånd
Hjerteboden har inne de vakre Seem Binding båndene til Wild Orchid Crafts.
De er 12 mm brede og det er hele 5 meter i hver pakke.
Pakkene koster kun 25,- per stk.
Vi har de inne i åtte ulike farger: Camel HairLilacLight BeigeCreamSky BlueCameo BeigeCruise Beige og Pink Tulip.
 ♥♥♥
Båndene er fine å farge og lette å krølle.
Når jeg farger mine bruker jeg mini mister flasken der jeg blander noen dråper med Distress re-inkers.
Her har jeg hatt seks dråper av hver av fargene Victorian Velvet og Dusty Concord. Jeg har i tillegg tatt i noen dråper med Opalite Pigment Inker i fargen Golden Mist, dette for å få en fin glittereffekt på fargen.
Og så fyller jeg opp flasken med vann.
Jeg krøller båndene sammen, og legger dem til tørk over natten.
Distress Fargene er ganske sterke og dominante, så det er nesten det samme hvilke farge Seem Binding båndene opprinnelig har, men jeg bruker ofte noen av de beige fargene eller Cream.

 Her er noen eksempler på fargede bånd.

♥♥♥
Om du bare vil krølle båndene og beholde den opprinnelige fargen, så sprayer jeg dem med vann tilsatt Opalite-Gloden Mist. Etter at de er fuktet, så krøller jeg dem og legger dem til tørk over natten.
♥♥♥

Scor-pal

Scor-pal (pregebrett) får du i Hjerteboden både med cm og inches. Pris er kr 295,-



Scor-pal er et nyttig verktøy til å lage brettekanter på papir prosjekter.
Eksempler hvor produktet brukes er f.eks til å lage esker, bok kort etc.
Du finner f.eks en tutorial på hvordan lage et bokkort her.



♥♥♥

Om det er enkelte produkt du ønsker mer info om så tester vi de gjerne ut for deg
og skriver om dem her. Send oss da en epost på hjerteboden@hotmail.com.
Ønsker du selv å skrive en omtale på noen av våre produkt, er du hjertelig velkommen til det.
Send oss da en epost til samme adresse som over, merket med "Produktinfo". Så blir den kanskje tatt med i en av våre ukentlige poster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar